Holstebro Dyrehospital

Som vores klient vil vi have at du føler dig velkommen når du ankommer til klinikken. Derfor gør vi meget ud af at tage i mod dig og snakke konsultationen igennem inden vi går i gang. Det er vigtigt for os at vores klienter hele tiden ved, hvad vores plan er og hvad den  behandling vi foreslår koster. Derfor har vi en regel om, at alle klienter kan få et overslag på behandlingens pris.

Vi måler jævnligt vores ventetider og over 90% af vores patienter kommer ind til tiden. De få der må vente lidt længere, får en forklaring på hvorfor der er ventetid og hvor lang tid der evt. måtte gå.

Efter operationer og andre større behandlinger, ringer vi altid til vores klienter for at sikre os, at alt går som det skal og for at besvare evt. spørgsmål.

Vi fører udførlige journaler over vores patienter, så vi altid kan følge op på behandlinger eller finde tilbage til tidligere behandlinger.

På vores eget laboratorium kan vi få svar på langt de fleste blod- og urinprøver. Det er en stor fordel, fordi vi kan få svar på prøverne mange gange hurtigere end hvis vi skulle sende dem ud af huset. Fordi vi er ISO certificerede bliver vores laboratorium hele tiden tjekket, så vi ved vi kan stole på de værdier vi får.

At være ISO-certificeret giver os alle en stor tryghed og sikkerhed i det daglige arbejde, samtidig med at det øger vores faglige niveau. Læs mere om hvad det betyder for dig, at vi er ISO-certificerede her: http:/iso-dyrlaegen.dk/

​Firmainformation

Holstebro Dyrehospital A/S

CVR: 28478240

adresseinformation

Lavhedevej 28, 7500 Holstebro

Find vej med Google Map

kontaktinformation

Telefon: 97 42 17 99

E-mail: post@hhd.dk